Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

ΛΟΓΟΚΡΙΣΊΑ

Αγαπητοί φίλοι είναι αλήθεια οτι έχω τον τρόπο όταν λέω την γνώμη μου να ακούγεται και ας με έχουν φιμώσει ήδη μια φόρα!!! Μετά την τελευταία ανάρτηση με φίμωσαν για δεύτερη φορά αλλά πρώτα πρόλαβα να εξηγήσω κάποια πράγματα σε όσους ήθελαν να ακούσουν!
Βέβαια αυτοί που έπρεπε να ακούσουν δεν με άκουσαν και το μόνο που έκαναν ήταν να με χαρακτηρίσουν αντικυνηγό και οικολόγο! Μου έδωσαν βέβαια μια μικρή ευκαιρία να σβήσω την ανάρτηση για να συνεχίσω να επισκέπτομαι το σάιτ τους και αφού δεν τους έκανα το χατήρι μου απαγόρεψαν την είσοδο!
Λέτε να με στείλουν και εξορία στο Παρίσι που δεν έχω πάει???
Πάντως αν αυτοί που αντιπροσωπεύουν τους κυνηγούς στην ΚΣΕ φέρονται με τέτοιο φασιστικό τρόπο είμαι σίγουρος οτι η φωνή των κυνηγών δεν φτάνει ποτέ στην ΚΣΕ!!!
Λυπάμαι αλλά είμαι σίγουρος οτι αυτοί μπορεί να χαρακτηρίζουν ενα μέρος αλλά όχι το σύνολο και αυτό είναι ευχάριστο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου