Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΚΥΝΗΓΟΣΚΥΛΟ

Τον τελευταίο καιρό φίλοι μου αναζητώ μανιωδώς να αγοράσω κυνηγετικό σκύλο για να καλύψει το κενό που άφησε ο αδικοχαμένος μου Μάρβελ (σέττερ) μετά από φόλα που έφαγε στα Μέγαρα! Είναι το δεύτερο σκυλί που χάνω μετά από 4 χρόνια σκληρής δουλειάς και αφοσίωσης! Τα 2 αυτά σκυλιά έχω χάσει κοντά στα πάτρια εδάφη(Κόρινθος) και όχι στα επικίνδυνα κυνηγοτόπια της Κρήτης που ζώ μόνιμα! Το πρώτο μου σκυλί, ο Κόναν (πόιντερ), μου το έκλεψε μέσα από το δάσος ένας τύπος που έκοβε ξύλα! Μέχρι να καταλάβω τι γινόταν και δεν γύριζε ο σκύλος ενώ σφύριζα άκουσα ένα αγροτικό να φεύγει και άντε γεια!!! 

Άρχισε λοιπόν η αναζήτηση μια ς και πρώτα δοκίμασα ένα σέττερ του κουμπάρου μου που δεν είχε κυνηγήσει αλλά είχε τα εχέγγυα.......@ρχιδι@!!! Τρελαμένος λοιπόν άρχισα τα τηλέφωνα σε γνωστούς και φίλους και αφού δεν έβρισκα κάτι αξιόλογο, με τα δικά μου θέλω πάντα, απευθύνθηκα στους επαγγελματίες του είδους!

Αυτό που ζητούσα ήταν ένα σκυλί 10-12 μηνών σέττερ η πόιντερ από γονείς  κυνηγούς! με ενδιαφέρει να βλέπω ένα σκύλο που βρίσκει  να τρέχει και όχι ένα σκύλο που τρέχει να προσπαθεί να βρει! Πιστεύω καταλαβαινόμαστε! Τέτοιο σκυλί λοιπόν βρήκα κατά τα λεγόμενα τους σε 2 περιπτώσεις αλλά και οι δύο ήθελαν όλα τα λεφτά μπροστά για να στείλουν τον σκύλο!

Εδώ λοιπόν αρχίζουν τα προβλήματα!Θεωρώ λογικό να δώσεις μισά λεφτά μπροστά και μετά από ένα μήνα που θα έχεις αποφασίσει τα άλλα μισά! Γράφω ένα μήνα γιατί πιστεύω ότι για να δοκιμάσεις έναν σκύλο και ειδικά στην Κρήτη, που έχει εντελώς διαφορετικό κλίμα και εδάφη από την Ηπειρωτική Ελλάδα, σε αυτήν την ηλικία χρειάζεσαι ένα μήνα! Μια εβδομάδα χρειάζεται ο σκύλος προσαρμογή στο νέο ιδιοκτήτη το λιγότερο! Θεωρώ λογικό λοιπόν τα μισά-μισά γιατί έχω ζήσει πολλά και όπως λέει η παροιμία καλιά γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε!

Όταν λέω ότι έχω ζήσει πολλά εννοώ ότι έχω παράδειγμα όπου κολλητός έδωσε τα λεφτά μπροστά και μετά αναγκάστηκε να δοκιμάσει όλα τα σκυλιά του "επαγγελματία" αφού λεφτά δέν του γύριζε πίσω λέγοντας ότι: 
"πεινάνε τα παιδάκια του κύριε αστυφύλακα" χλαπ σφαλιάρα 
"έχεις και άρρωστη μάνα ρε;"
"μάλιστα"
"έχει και άρρωστη μάνα κύριε αστυφύλακα"
http://www.youtube.com/watch?v=zQmzUYy0CGY
       Έχω δεύτερο παράδειγμα όπου παρακρατήθηκε ποσό δήθεν λέει για κακομεταχείριση του σκύλου και σίγουρα πολλά κακά παραδείγματα θα έχουν οι επαγγελματίες του είδους από κυνηγούς που τους εξαπάτησαν!

Όπως και να έχει σκύλο όπως τον θέλω δεν βρήκα όχι γιατί δεν υπάρχει, αλλά γιατί ο μόνος κλάδος που δεν περνά κρίση είναι οι εκτροφείς κυνηγετικών σκύλων! Όταν ένα κουτάβι κάνει 800€ που δεν ξέρεις τι θα βγει, σαν αυτό που πλήρωσε ο κουμπάρος μου και τελικά μετά από 2 χρόνια είναι για το "εκτελεστικό απόσπασμα"(φαινόμενο σύνηθες και καταδικαστέο) δεν υπάρχει συζήτηση....

Λυπάμαι που το λέω αλλά είδα σκυλί με τα ματάκια μου 2 μέρες να αποβάλει καλαμπόκι σπαστό!!! Σκυλί που είχε έρθει για δοκιμή με σκοπό να μας πάρει τα μάτια και τελικά μας πήρε τα μυαλά.......Σίγουρα όλοι οι επαγγελματίες δεν είναι ίδιοι και σίγουρα όταν εγώ πολλές φορές βαριέμαι να ασχοληθώ περισσότερο από 10 λεπτά ημερησίως με τον σκύλο μου, αυτοί έτρωγαν τα χρόνια τους στα βουνά και τους κάμπους για να φτιάξουν ένα όνομα στον χώρο! Καταλαβαίνω τις ανάγκες και τα έξοδα που έχει ένα εκτροφείο αλλά το αποτέλεσμα μετράει βρε παιδιά! Αν δεν μπορείς να δώσεις τα ζώα που μεγαλώνεις και να κάνεις έναν κυνηγό χαρούμενο, που δικαιώθηκε με την επιλογή να πάρει σκυλί από εσένα, είναι όλα μάταια!!!

Το ταξίδι της αναζήτησης συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου