Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Κυνοφιλικός Όμιλος Χανίων

Ήταν ένα ανοιξιάτικο πρωινό(απόσπασμα από τον ζίκο) όταν ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο μου. Στην άλλη άκρη της ασύρματης γραμμής  ο Πρόεδρος του Κ.Ο.Χ.:
 Παντελή  παραιτήθηκε ο Γεν.γραμματέας του ομίλου και ψάχνουμε κόσμο για τις αρχαιρεσίες που θα γίνουν! Σκέψου το και πάρε να μου πεις! τουτ, τουτ, τουτ.
 Μετά από αυτό τον σύντομο διάλογο και αφού είχαν περάσει 2 δεύτερα του λεπτού τον παίρνω πίσω και του λέω:
Καλά ρε συ γιατί το έκλεισες έτσι?
Εεεεε..... μου τελείωσε η μπαταρία!
Θα είμαι υποψήφιος γεια!
Τέλος Ιουλίου έγιναν οι αρχαιρεσίες και ενώ για 2 χρόνια βρισκόμουν μακράν Χανίων λόγω μετάθεσης (δεν κατέβηκα να ψηφίσω) έλαβα τόσες ψήφους που μπήκα πανηγυρικά στο Δ.Σ. Με έκαναν λοιπόν τον Νέο Γεν.γραμματέα του Κ.Ο.Χ. και Σεπτέμβρη με το καλό που κατέβηκα στα Χανιά μόνιμα πλέον(έτσι θέλω να πιστεύω) παρέλαβα τα καθήκοντά μου!ΑΑΑ!!! Μην στείλετε άλλα λουλούδια είναι πιασμένα τα βάζα από τον Ιούλιο.....
Εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς μου λοιπόν! Μαζί με όλα τα συμπράγκαλα που μου δώσανε πήρα και τις εκκρεμότητες του προηγούμενου Δ.Σ. που είναι το ίδιο με το σημερινό εκτός τον Γεν.γραμματέα που είχε παραιτηθεί και κάνα 2 άλλους!
Οι εκκρεμότητες λοιπόν εκτός από κάτι λεπτομέριες ήταν και τα αποτελέσματα της έκθεσης μορφολογίας που είχε κάνει ο Κ.Ο.Χ. τον Μάιο του 2011! Αποτελέσματα που είχαν σταλεί λάθος και ξανασταλεί,και ξανασταλεί μέχρι σήμερα δεν έχουν γίνει αποδεκτά από τον Κ.Ο.Ε. και ελπίζω αυτή την φορά να μην επιστραφούν ώστε να μην μας μηνύσουν όσοι περιμένουν απονομές champion!!! Εδώ θα μπορούσα να πω πολλά, που να σας πώ την αλήθεια τα έγραψα αλλά σε μια δεύτερη ανάγνωση τα έσβησα, γιατί δεν θέλω να κάνω τα πράγματα χειρότερα για την ώρα!!!
Για να σοβαρευτούμε:
Αν το παραπάνω κείμενο σας φάνηκε λίγο αστείο και τραγικό πέτυχα τον σκοπό μου! Σας έδειξα ποια είναι η κατάσταση που επικρατεί στην Ελληνική Κυνοφιλία σε επίπεδο Κυνοφιλικών Ομίλων! Σίγουρα θα υπάρχουν και οι λαμπρές εξαιρέσεις αλλά η ομοιογένεια που υπάρχει στην οργάνωση αυτής της κοινωνίας σε όλους τους τομείς θυμίζει ελβετικό ρολόι! Το ένα μπουρδελογράναζο γυρνά με ακρίβεια πάνω στο άλλο χωρίς να χάνει  δευτερόλεπτο και όλοι πιστεύουμε ότι "πάμε στην ώρα μας" μόνο που έχει περάσει ανεπιστρεπτί......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου